EN PRODUKTIV DAG

Heisann i kveldinga folkens…da blir det et lite mini-innlegg fra meg, for nå har jammen dagen løpt i fra meg. Men det gjør ikke noe, for jeg har faktisk vært litt produktiv, og det er en god følelse. Jeg hadde nemlig avtalt med naboen at jeg skulle hjelpe han å rydde litt oppe på eiendommen hans i dag. Så etter et par kopper med kaffe og litt skravling når han kom bortover hit på formiddagen, heiv vi oss til og timene bare fløy. Nope – tok ikke noen bilder… yeppz, jeg er visst en dårlig blogger i så måte, hehe.

Etter noen timer med intens jobbing, bruke vi hans bil og dro en tur til Sjøvegan som ligger en times kjøretur unna, så jeg fikk tatt helgehandelen. Hans bil er nemlig mye billigere i drift enn dieseldyret mitt som bruker langt over literen på mila. Og tenk, ikke nok med at han gadd å leke sjåfør, men snille naboen spanderte pinadø middag på meg også – ei fantastisk nydelig chiligryte (som jeg huska på å ta bilde av)

Så ja, det har vært en veldig fin og produktiv dag, og nå kjenner jeg at jeg er sliten på en god måte. Naboen er dratt hjem, varene er pakka ut og satt på plass, og nå har jeg straks kurs for sofa for en solid date med Netflix.

Det er vel tvilsomt om jeg kommer innom her mer i dag, så derfor sier jeg bare takk og godnatt nå. Sov godt og drøm søtt når den tid kommer.

 

6 kommentarer

Siste innlegg