EN PERFEKT MATCH

God mårra og god tirsdag alle sammen. Da er det allerede 2.juledag og personlig må jeg bare få sagt at dagene er allerede begynt å gå i surr for meg, hehe. Jeg skal ikke si at jeg er ferdig med jula riktig enda, men som jeg har nevnt tidligere er den viktigste tida for meg i adventstida. Når julaften er over, er det liksom ikke noe mer å hente for meg, og jeg bare lengter etter våren og lyset. Heldigvis har det vært solsnu for flere dager dager siden og jeg veit at vi går lysere tider i møte – det er jo bare det at her i nord er det jo farsken ta vanligvis ikke skikkelig vår før til 17.mai..tidligst. Så jeg ønsker meg ut og vekk. Rastløsheta har sittet i meg lenge nå, og den mentale biten har jeg klart å holde i sjakk nettopp fordi jeg har gått å hatt sånn fokus på jula. Men nå..? Ja si det.

I dag starta jeg dagen som så ofte før med mårrakaffe og valget mitt av kopp falt på en av de kuleste koppene jeg har per i dag.

Jeg fikk den i overraskelsesgave fra en følger på TikTok, sammen med mye annet koselig. Heldige meg sier bare jeg – og akkurat denna koppen er jo en perfekt match til meg og den enorme trangen jeg har til å kjøre store deler av året. Og bare tenk – hvor kult hadde det ikke vært å kunne hatt en gammel boblebuss å bo i da..sukk!!

Ellers går morgenstundene mine med til skravvel og bubling til disse flotte følgerne mine på TikTok. Akkurat nå er det Romjulskoz med Rudolf det går i.. fordi den gamle, syngende reinsdyret mitt har fulgt med gjennom hele adventskozen der, og jeg er liksom ikke helt klar til å stue han vekk enda. Og da en følger foreslo romjulskoz med han, vel – da ble det det.

Men nå er det snart frokosttid her – og mer kaffe. Så får jeg bare se hva resten av dagen vil bringe.

Ha en flottersfin 2.juledag videre alle sammen ❤️ CU L8R.

5 kommentarer
    1. Utrolig fin kopp 🙂 Den er DEG ja 🙂 Du får komme litt sørover i perioden fram mot våren. Her er det lysere i alle fall. Kaldt her også, men ikke SÅ kaldt når det begynner å nærme seg mars. Flytt sørover Helene 🙂 Og forresten, du fikk med deg jeg pønsker på noe utfordringer-greier? Vel, fra 1. januar kommer det noe du kan henge deg på 😀

      1. Ja jeg ble utrulig glad for den koppen altså 🤩
        Tro meg, jeg kunne godt tenkt meg en tur sørover snart – men blir nok tidligst i slutten av januar om det lar seg gjøre ☺️
        Og yeppz, har fått med meg at du pønsker på noe ja, hihi 😁

    2. ja det var en perfekt kopp for deg ,min farmor og farfar hadde n såånn boblebobil som dei bruukte da dei besøkte oss når vi var barn ,dei er skikkelig kule ja :=) dei er små men koslige en famile med 2 gutter reiste i en slik i sommer ,med dørene på full gap fikk vi innsyn i morgenstellet demmers ,og med så mange i biilen ble alt foretatt oppi sengen hi hi ,lag deg en fin dag vi skal til yngste sønn og spise klippfisk

      1. Så morsomt at besteforeldrene dine hadde en sånn bil da 🤩 Og veldig kult at det fremdeles finnes noen som eier og ferierer i sånne gamle biler. For det må være de gode, gamle.. personlig er jeg ikke noe for de nye variantene de har laga.
        Kos deg hos yngstemann i dag da 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg