EN MÅRRA VED BÅLET

God mårra og god torsdag folkens. Dessverre hadde jeg en ekstremt tungrodd start på dagen, der jeg våkna opp med den ekle tomheta igjen. Men etter å ha tilbrakt ei god stund under dyna og bare filosofert litt, karra jeg meg opp og ut. Jeg veit jo at å bruke naturen hjelper veldig på, og sjøl om jeg er hos søstersen betyr det ikke at jeg ikke kan utfolde meg litt – snarere tvert imot. Så jeg tok med meg kaffekoppen, henta resten av veden jeg hadde i bilen og så tente jeg meg et bål – og her sitter jeg enda et par timer etterpå.

Den første timen gikk egentlig med til å kun kose meg foran bålet. Men når kaffekoppen var tom, henta jeg likegodt kaffekjelen og så tok jeg frokosten også ute.

Og nå har jeg akkurat fresa noe kjøtt jeg hadde liggende i kjøleskapet her. Var litt redd for at det skulle bli ødelagt, men nå er det i alle fall stekt og jeg kan bruke det til lunsj eller middag seinere – eller i mårra.

Det er så fantastisk med sånne dager som dette, der jeg kan være ute hele tiden uten å snø eller regne ned. Det er rein medisin, og nå føles alt så mye bedre.

Ha en riktig flottersfin og magisk dag alle sammen ❤️ CU L8R

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

6 kommentarer
    1. Høres fint ut å sitte ute med bål og kaffekos. Skjønner at ikke alt er like “lett” i topplokket, men synes du er flink til å trives i eget selskap. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg