EN LITEN SMAKEBIT

Heisann i kveldinga alle sammen. I det forrige innlegget mitt var jeg jo så svær i kjeften at jeg avslutta med CU L8R..altså “ser dåkker seinare”.. så derfor er jeg innom en bitteliten tur nå for å gi dere ei minioppdatering på dagen i dag. Bare en liiiten smakebit, altså..fordi dagen utvikla seg til å bli fantastisk koselig, og jeg trenger litt tid på å sortere både inntrykk og bilder. Men det jeg kan si uten å sortere noe som helst er at jeg fikk i alle fall fylt drivstoff på doningen – til bare litt over 21 kr literen – og DET er billig det, med de sinnsyke prisene vi har i og rundt Harstad-distriktet. Jeg endte nemlig opp med å kjøre til Lofastkrysset, og den pumpa der er som oftest temmelig billig.

Etter det surra jeg meg noen kilometer videre inn mot Gullholm – og der tilbrakte jeg sånn ca 6 timer og hadde det som sagt fantastisk koselig.
Men det får dere ikke vite mer om før i mårra.

Og nå er det snart kveld og mørkt her, altså. Er ikke lenge sia jeg kom inn ytterdøra heime, og skal sitte å kose meg litt i halvmørtna ei stund. Bør kanskje finne meg litt kveldsmat, og så blir det kanskje en episode av en eller anna serie på Netflix.

Ha en riktig flottersfin kveld videre da, alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg