EN LITEN PAUSE

Med fare for å virke som ei sytræv… det er VAAARMT!!! hehe. Okey, jeg skal ikke klage altså.. tvert imot så er jeg sykt glad for at vi fremdeles har et kanonvær her i nord.

Etter at jeg hadde posta  mårrainnlegget mitt i dag, ringte jeg brorsan for å høre om han var hjemme og kanskje trengte mer hjelp ute..noe han gjorde. Så da hyra jeg på meg arbeidsklær og surra meg nedover. Har fått gjort masse-masse frem til nå, men tenker at siden jeg må sortere bildene jeg har tatt før jeg poster de, stikker jeg bare innom en liten tur nå mens vi har en liten kaffepause..bare for å si hei.

Juppziyeppz.. that’s all for now folks.

 

4 kommentarer
    1. Hihi, dere har det varmt ja….! Lo litt igår da jeg så på fotballkamp BodøGlimt-Sandefjord…. og de sa det var tungt å være Glimt-spiller pga varmen…Sandefjord var lissom mer vant til det…! Klem <3

      1. Ja gurimalla altså.. de siste dagene har vært sykt varme – men såååå godt likevel. Problemet er at nå er vi blitt så “bortskjemt” at når skjitværet kommer, blir vi vel å fryse halvveis forderva, hehe 😂 Klemsiklemz 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg