EN KVIK(k) STOPP

Mårn & god søndag..og god 1.mai folkens.

I dag har jeg absolutt ikke mye fornuftig å komme med i dagens første innlegg, da jeg rett & slett var for trøtt til å klare å fungere særlig godt utpå ettermiddagen i går, og dermed har ekstremt lite å bable bæbbel om.
Men altså, etter at vi hadde hatt et stopp på Lundamo for å shoppe litt vått & tørt for å dra med oss ned til søstersen, bøtta jeg innpå med koffein og sukker (ja, jeg KOSER meg med sukker på denna turen) mens jeg viste samegutten veien videre mot Østerdalen. Siden det ville blitt midt på natta før vi ville vært fremme på Risberget, tok venninna en sjefsavgjørelse og befalte ett overnattingsstopp til.. og det fant vi da når vi kom til Kvikne.

Venninna måtte jo fotografere litt ho også 😊

Et helt ok hotell, men langt i fra den standarden vi møte på Ole Tobias i Mo i Rana. Men det var et sykt nydelig bilde på romveggen 🤩

(c) Danny D. Cothren

Kan jo skjønne at dette er utenfor sesongen, da.. men jeg ble litt paff da vi ikke bare måtte bestemme oss for NÅR vi skulle ha frokost (vi endte på klokka 8), men i tillegg måtte jeg stå der og bestemme meg på sekundet HVA jeg ville ha å spise.. jaja..så trøtt i trynet og sliten at til og med han bak skranken sa jeg trengte å sove, klarte jeg å bestemme meg for det vanlige knekkebrødet med egg & kaviar..og minst 1 liter kaffe.. Og når kar´n lurte på hvor lenge egget mitt skulle koke??? Eeeeeh..”lenge nok til at det ikke flyter ut over knekkebrødet”..?.. hehe.. han foreslo 6 minutt.. og det ble perfekt det..

Så nå har vi kosa oss med god frokost og ikke mins nydelig KAFFE 🤩

..og er straks på tur til å starte på siste etappe mot søstersen. Har da enda noen timer igjen å kjøre, så det blir nok i allefall ett lite “æ må pesse, oooh – se det må æ ta bildet av” stopp til før vi kommer frem.

 

 

6 kommentarer
    1. God formiddag og 1 mai 😊 Ikke greit å være så trøtt altså, og jeg kjente litt på den selv i dag da Janitsjaren trampet opp gata kl 8 mens de slo så hardt de kunne på trommene. Koselig, men ikke akkurat sånn jeg ville våkne på en søndag 🤔 Utrolig hva en kopp kaffe kan gjøre for kroppen ☕ Ha en god tur videre begge to 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg