EN KNALLFIN DAG I VENTE

Selv om jeg er veldig fan av å ta ting på sparket, og liker å bli gledelig overrasket – er det likevel utrulig koselig når man har planer man gleder seg til..og som får en til å føle seg fantastisk i fra man slår opp øya.
Og i dag er en sånn dag.. og gjett om jeg føler meg fantastisk alt, hehe

For – skjønner dere – når jeg er ferdig med mårraritualene mine, og go´venninna er stått opp – er det planlagt at vi skal kjøre oss en kosetur mot – tja – hvem vet..vi tar det på sparket.

Og seinere i dag skal jeg dra å treffe guttungen som blir 24 år i dag ❤️
..fant ut at når jeg har posta denne “over alt” ellers, kan jeg likegodt legge den ut her også..

Han orka ikke stelle i stand noe hjemme hos seg selv, men det må nå markeres bittelitt likevel. Så da legger jeg beslag på han i dag – og så regner jeg med faren feirer han i mårra eller en annen dag..

Så ja, jeg har en knallfin dag i vente.. og nååå er det litt ekstra kosemosetid med kaffekoppen foran vinduet, mens jeg glaner på verden som sakte men sikkert våkner til liv utenfor, og venter på at go´venninna skal våkne fra Tornerosesøvnen sin.

Dagens kopp kjøpte jeg første gang jeg var i London.. Teksten traff midt i blinken, fordi jeg akkurat da var inni enda en syk runde med å få slengt drittpreik etter meg – bare fordi jeg er den jeg er.. Og teksten er noe vi alle burde ta til etterretning – til enhver tid..

“If You can´t say something nice..
..don´t say nothin´  at all!!”

Ha en riktig god søndag der ute i verden ❤️

8 kommentarer
    1. Koselig å ha en fin dag å se frem til❤ Gratulerer med dagen til bursdags”barnet”🎉

      SÅÅ ENIG i de ordene der, har du ikke noe godt å si, hold kjeft! hehe

      Ha en fin fin dag😍

    2. Gratulerer med sønnen. Håper dere finner på noe hyggelig.
      Ha det hyggelig med tur og venninne…kos dere! Fin kopp og noe man bør tenke på før man åpner kjeften ja…🥰
      Klemz….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg