EN FLOTTERSFIN DAG

Yeppz..så langt har det vært en flottersfin dag, altså..
Våkna opp til et nydelig vær i nord – og jeg er så sabla heldig at jeg har kommet meg ut på tur. Den opprinnelige planen var å hente brorsan, og så skulle vi ta oss en liten roadtrip. Men – så viste det seg når jeg skulle fylle tanken, at pengene til forskninga var trekt.. Og da sto jeg plutselig med kun 17 kroner på konto og bare en kvart tanke drivstoff.. Nå får jeg heldigvis ny utbetaling på fredag, men farsken og..
Men jeg kjørte nå bortover til brorsan likevel..og da var sønnen hans på besøk der… For å gjøre ei lang historie kort – han foreslo å kjøre alle sammen med hans bil – og da ble det jammen roadtrip til Lofoten i godværet.. Wohoooo 😊

Legger ved noen få bilder nå, som jeg har tatt gjennom bilvinduet..så kommer det mer oppdatering i kveld..regner jeg med 😉

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg