EN FLOTT OVERRASKELSE

God onsdag folkens..i dag er jeg søkkimponert over meg sjøl, for jeg klarte faktisk å holde meg under dyna til klokka var nærmere 6.30. Men da tok kaffetørsten overhånd, hehe.

Dagen i går ble en god dag. Mens jeg var borte hos brorsan fikk jeg melding fra”frilufts-venninna” mi med spørsmål om vi skulle treffes ut mot ettermiddagskveldinga for å steike oss ei pølse eller to på bålet. Selvfølgelig ville jeg det, og i halv7-tia benkra vi oss i ei fjæra med utsikt over byen og fikk bålet i gang. SÅ utrulig koselig.

Da det var på tide å bryte opp, sa venninna at hun hadde noe til meg i bilen sin..en forsinka bursdagsgave, siden jeg valgte å være borte på øya på selve dagen. For en flott overraskelse da. En pakke med superflotte servietter..

.. og det kuleste skiltet EVER!! hehe

Hva dagen i dag bringer gjenstår å se. Akkurat nå skal jeg ut for å kjøpe noen billige brød og dra bortover til brorsan med. Det blir temmelig fort fritt for de, så siden jeg bor bare noen få minutter unna butikken og likevel skal over til han for å gjøre andre ting, kan jeg handle for han så han slipper å kjøre flere mil tidlig på mårran.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

12 kommentarer

Siste innlegg