EN ANNERLEDES MÅRRA

Kanskje litt vél drøyt å skrive om mårraopplevelsen når det er nesten sengetid – men det får stå sin prøve det.. Jeg er dessverre alt for sliten til å legge ut i det vide og det breie om dagen ellers..
Så altså.. i dag var det nemlig en totalt annerledes mårra for denna førkja.. Yeppz, jeg gjorde noe som til og med sjokkerte meg sjøl.. jeg var faktisk nede i sentrum av byen klokka 7 i mårres – og det uten at jeg hadde det skape grann der å gjøre.
Jeg bare kjente at jeg takla IKKE å sitte inne i det gode mårraværet.. jeg har IKKE drivstoff til å kjøre rundt-i-tull-turer.. og foten min er IKKE fri for betennelse enda, så så skau- eller fjelltur er uaktuelt akkurat nå.

Så da ble det inngått et kompromiss. Jeg sala gampen og kjørte ned til sentrum (æ burde sikkert skjemmes, da æ bor 10 minutt unna..) men skitt au.. det var det kompromisset, da.. jeg fikk ta i bruk bilen mot at jeg tusla meg en liten bytur.
Jeg endte opp meg å surre bort et par timer der – og noe av det jeg gjorde, var å studere hurtigruta da den ankom byen.

Ble en god del bilder da, så jeg håper dere ikke blir alt for lei..

Ellers var jeg å surra litt rundt om kring, men de bildene kommer i et eget innlegg.. og så avslutta jeg hele greia med å ta den medbrakte frokosten med meg og sette meg i Harstads lille bypark – Generalhagen – og kose meg med mat og kaffe.

Veit ikkje med dåkker – men æ er søkkimponert over mæ sjøl, hehe..

 

4 kommentarer
    1. Veldig bra bilder, koselige med bybilder. Det liker jeg veldig godt.
      Man lærer litt av det og hvis man skal besøke andre byer så kan man litt mer.
      Skauturer er greit det, men jeg husker ikke andres skauturer. Det blir en skau her og der og der…Hehe..
      Så dette innlegget var midt i blinken for meg! Klemz…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg