EMOSJONELL MÅRRA

God mårra, god mandag og god siste dag i oktober. Jeg har et litt spesielt forhold til denna dagen – men det kommer jeg tilbake til i et seinere innlegg, for det har ingenting med dette å gjøre. For i dag ble det en vanvittig emosjonell mårra på meg. På en GOD måte. Ja jeg ble faktisk så glad at jeg begynte å tute 🙈😂

Saken er at det tikka inn ei melding i mårres, som kan vise seg å være svaret jeg har leita etter. Jeg tror jo hardnakka på at ting skjer av en grunn og at universet leder meg dit jeg er meint å være. Og det kan vise seg at dette kan være grunnen til at camper’n har laga bare problemer for meg fra dag én. Fordi det er ikke meininga at jeg skal være i den 365 dager i året.

Jeg vil ikke si så mye mer enn dette nå, for jeg må selvfølgelig finne ut av om det blir som jeg håper og få alt av detaljer på plass. Det kan ta ei uke, det kan ta flere… men jeg lover at så snart jeg veit utfallet, får dere beskjed.

Nå er det litt mer mårrakaffe som vanlig.. som i dag inntas i sittegruppa utenfor hos søstersen.

Ha en nydeligvakker mandag folkens ❤️

 

9 kommentarer

Siste innlegg