ELVEVANDRING

I går var det jubeldag mange steder i landet – for da kom trygda.. At vi nå må vente 1 1/2 måned til neste utbetaling, får være så som så – for det var STOR glede i alle fall i denna heimen. For daaa fikk samegutten litt ekstra diesel på tanken – og jeg tok han med på en totalt unødvendig – men oh så koselig – kjøretur.

Men før jeg kjørte ut av byen, var jeg nedom posten og sendte det eneste julekortet jeg blir å sende i år..og humra godt for meg sjøl da jeg gikk ut derifra. For tenk – han unggutten som sto bak skranken, lurte på hvor frimerket skulle settes 😱🙈 Er tydeligvis ikke normalt med brev og kort nå til dags, nei 😂

Men så til lufteturen.. Det ble nå stor sett samme runde som vanlig, da – siden jeg måtte være hjemme igjen i god tid til å lage middag til guttungen som skulle komme innom etter jobb..men det gjør liksom ikke noe, for jeg er veldig glad i naturen på store deler av den strekninga.

Og i går stoppa jeg rett ved elva som renner langs veien enkelte steder..

..og traska meg litt langs elvebredden, og tok et par-tre bilder også, av det fantastisk flotte vinterlandskapet.

Reine, skjære kunstverket når man så det i virkeligheta ❤️

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg