EI TURBULENT NATT

En ting er i alle fall sikkert, og det er at jeg har det aldri særlig kjedelig i lengden. Etter at jeg flytta inn i camper’n har det som dere veit skjedd noe hele tida. Og i natt ble det ei skikkelig turbulent natt for Yours Truly.

Jeg hadde parkert på et sted som i utgangspunktet var perfekt. Snøfritt og varmt.. men dessverre en del vind. Så jeg sjekka værmeldinga, og siden det var meldt opp mot 22 i kastene fikk stilt meg slik at kortenden av bygget kom mot vinden. Og alt var “bærre lækkert”.

Men så er det nå engang sånn at hva værprognosene mener stemmer ikke nødvendigvis med virkeligheta. Så i halv3 tia i natt måtte jeg opp og ut for å flytte bilen. Vinden hadde snudd og de 22 i kastene var nå spådd til å kunne bli 26, og regnet hølja ned. Jeg tok meg en traskerunde for å sjekke de forskjellige alternativene i nærheta, og var veldig heldig fordi jeg fant et bittelitt lunere sted ikke så sabla langt unna.

Så jeg sneeeeik meg fremover og fikk parkert uten å måtte pakke ned hele bilen først. Deretter var det å få av seg de våte klærne og krype til køys for å prøve å få sove litt igjen…noe jeg endelig klarte da jeg egentlig hadde tenkt å bare stå opp igjen og starte dagen.

Det er enda sykt mye vind her, men dersom det ikke endrer seg til det værre i løpet av dagen blir jeg stående her i alle fall til i mårra. Tar dagene som de kommer, veit dere.

Nå har jeg bælma såpass mye kaffe at mattrollet har våkna, så da blir det snart formiddagsfrokost.

Ha en superflotters onsdag folkens ❤️

(Formiddags) mårrabubbel på TikTok finner du HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg