EI STILLE STUND I BYEN

Er vel ingen tvil om at minuset med å stupe til køys klokka 9 på kvelden – er at man våkner temmelig tidlig..og det betydde klokka 5 for meg i dag. Prøvde fortvilt å få sove litt mer – men litt for store mengder med flytende føde (les: kaffe & saft) i går, tvang meg opp og ut på badet. Og daaa var det gjort!! Ikke svarten at øyelokka ville holde seg igjen.

Så nå sitter jeg da her og bælmer mårrakaffe på andre timen – as always..

..og nyter ei stille stund i byen. Akkurat denne stillheta her, er god.
Jeg har vinduet godt åpent så jeg får inn masse luft..

Det er lyst ute så jeg har en nydelig utsikt..

..og byen har vært helt stille frem til nå, så jeg har hørt småfuglene kvitre og en og annen måke som har gitt fra seg et hest vårskrik eller tre.

Hva dagen videre vil bringe, har jeg ikke engang gidda å skjenke en tanke. Og hodepina som gjorde at jeg kapitulerte i går kveld? Vel – den er mye bedre, men dessverre ikke helt borte. Men jeg skal virkelig gjøre alt jeg kan for å ignorere hele greia nå – for skal jeg fortsette å henge meg opp i hauet, får jeg faktisk ikke gjort en “goddamn dritt” – eller gudd dæmm dritt for å si det på godt nordnorsk, hehe

Ha en nydeligvakker lørdag da, alle dåkker flotte folkan der ute.. CU L8R

10 kommentarer
    1. God morgen i stillheten 🙂
      Det er godt når man kan nyte stillheten tidlig morgen – selv om du var oppe veldig tidlig 😀
      Håper dagen blir god 🙂

    2. God morgen – deilig å være tidlig oppe…Legger man seg tidlig så våkner man jo tidlig.
      Godt med nydelig utsikt og ei bøtte kaffe…klemz…

    3. Sovner stort sett klokka 21 jeg også, og da er det bare å stå opp kl 5, Helt greit 😀 Blitt vant til det jeg. Litt kjedelig i helgene, men i uka når jeg skal på jobb gjør det meg ingenting…Nesten 😀 God lørdag til deg <3

      1. I ærlighetas navn, syns jeg faktisk det er veldig deilig..men jeg er heilt aleina i omgangskretsen min når det kommer til å være spretten på mårran, og dau på kvelden. så det kan bli litt kjedelig i lengden, hehe 😊
        Takker – og en riktig god lørdag til deg også ❤

    4. Bra at du er litt bedre og håper du fortsetter med det. Men hvile er kanskje den beste solution. Kanskje blir en netflix eller strikkedag?

    5. Jeg sovnet tidlig i går, våknet i natt at jeg måtte på do og Liten måtte ut å tisse. Trodde at nå var det gjort denne natta også. Men fikk jammen sove igjen og det var skikkelig godt. Forrige natt ble det kun 4ish timer og vanlig søvn for meg er max 6 timer. Så når man får sove lenger så er det deilig. 😊. Jeg følger ivrig med på vintersport så blir en del tv titting i dag. Ellers blir det vel litt husarbeide og ellers en rolig dag i heimen 😊. Ønsker deg en fin dag og håper huepina forsvinner helt 🥰

      1. Så utrulig deilig at du fikk sove igjen, da ❤ Skal jo ikke klage, jeg da.. for med tanke på hvor tidlig jeg la meg, så var det jo mange nok timer frem til klokka 5, hehe 😊
        Tusen takk for det, og kos dæ masse-masse med en rolig dag i heimen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg