EI DØR LUKKES

Heisann-hoppsann og riktig god torsdag alle sammen. Her er tingene stort sett som vanlig, og dagene går i sitt rolige, harmoniske tempo. Det har jo vært en god del ruskevær i det siste, men i dag er det faktisk både sol og masse blå himmel på utsida.
Jeg har som dere veit slitt med bloggen lenge nå, og skrivesperra blir bare større og større for hver dag som går. Og etter den siste omlegginga (eller hva jeg skal kalle det for) til blogg.no kjenner jeg at inspirasjonen til å uttrykke meg her blir bare mindre og mindre. Jeg har aldri vært ute etter å rage høyt oppe på “blåsbort-toppen” her inne, men når jeg ser at det til tider er færre mennesker enn det er plass til i en maxi-taxi som har vært innom og lest innleggene mine – ja da klarer jeg rett og slett ikke se poenget med hele blogginga lenger. Jeg har fra dag 1 ønska å blogge for å kunne inspirere andre og dele både tanker, ideer, bilder og historier på godt & vondt med folk rundt om kring i det ganske land, men nå føles det som om jeg blogger kun for meg sjøl – og daaaa tenker jeg at jeg kan like godt skrive dagbok.

I utgangspunktet vurderte jeg nå å bare rett og slett bli borte.. men etter rådføring med bålmannen min og av respekt for dere har jeg nå valgt å skrive et siste innlegg for å oppdatere litt.
For det første så kommer jeg til å gå tilbake til å bruke Facebook i stedet og dele litt bilder & historier der sånn som jeg gjorde før.. så har du lyst til å følge meg der er det bare å trykke på fjæsbok-ikonet som ligger øverst her. Er du i tvil, ser det i alle fall sånn her ut – rett og slett en F.

For det andre tenker jeg at siden jeg i utgangspunktet hadde tenkt å blogge jevnlig om go´venninna mi og gubben hennes, han Ivar som har ALS, er det en sjanse for at akkurat de innleggene vil komme. Mye av det avhenger selvfølgelig av hvor mye de ønsker å stå frem når bloggen kommer til å omhandle kun innlegg om dem. Men akkurat det får jeg ta som det kommer.

Utover det må jeg bare si at jeg har tross alt kosa meg her de 7,5 årene jeg har drifta denna bloggen, og føler at jeg tidligere har klart å nå ut til mange med det jeg har prøvd å formidle her både på godt og vondt. Jeg setter også enormt pris på alt det flotte jeg har både sett og lest av alle de fantastiske folkene jeg har blitt kjent med via bloggene deres – og ikke minst de nydelige sjelen jeg har vært så heldig å få møte.
Men nok er nok tenker jeg, og sier farvel med det første bildet som ble posta her inne når jeg starta å blogge (teltet) og det første bildet som var posta av meg..

..og med det lukker herved døra etter meg når jeg nå forlater bloggverden for godt.

Ha en riktig flottersfin dag da, alle sammen – og lykke til på reisen videre til alle dere bloggere der ute som fremdeles gidder å henger med ❤

15 kommentarer
    1. Ja.. jeg sliter veldig med bloggen for tiden jeg også. Får ingen «verktøy» å jobbe videre utfra. Jeg vet antall sidevisninger som oppgis er helt feil, men jeg skjønner også at nettopp den feilen er såpass ødeleggende for blogg at antall sidevisninger vil i realiteten faktisk gå ned. Vi blir sabotert av blogg.no og man vil nok nå ut til flere med å poste direkte på FB. Jeg er heldig nok til å vite hvor jeg finner deg, det er jeg glad for. Elsker road-trippene dine. Kos deg med bålmannen. Ønsker deg alt godt Helene, du er din egen dronning 🥰🐰

    2. Jeg skulle ønske du venta litt. Og ikke bestemte deg sånn helt. Jeg er lei som bare det selv, og sendte skikkelig kjeftemail i går. Men jeg håper fremdeles at det skal bli bedre. At noen tar tak. Og kan du ikke komme tilbake da??? Hvis det bedrer seg? <3 Ikke legg ned1! Jeg er ikke så mye på Facebook, men må jeg, så bytter jeg vel dit jeg også, som en blogg der..

      1. Hvis det noen gang bedrer seg så mye at jeg får følelsen av at det å blogge virkelig ville gjøre en forskjell, da skal jeg komme tilbake. Men realisten i meg sier at bloggens dager er talte, derfor er nok dessverre mine dager som blogger også over. Men tusen takk for ei melding som virkelig fikk meg til å føle meg ønska ❤️

    3. Skulle så øsnke du ikke forsvant, men – sånn er det jo – er lysta borte, så går det jo ikke! Finner deg nok selvom – eller sender ei melding i ny og ne siden jeg ikke er så veldig på fb. God klem, snuppa <3

    4. Det var leit å lese, men jeg forstår deg også . Har ikke helt den store gnisten til å blogge selv heller, men tenker å holde på litt til.
      Følger deg jo på andre steder også, så da finner jeg deg der ☺️ God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg