EI BITTELITA OMMØBLERING

Heisann i ettermiddagskveldinga alle sammen. I dag har jeg nesten ikke bevegd skrotten annet enn når jeg og brorsan fikk på plass den varmer’n min. Har sjaina kjøkkenet inne hos han, og ellers har jeg hatt ei bittelita ommøblering hjemme – i form av å flytte tv’n fra veggen og ned på benken.

Greit nok at den nå må settes bort når jeg kjører, men det er jammen verdt det ekstra arbeidet. Nå kan jeg nemlig sitte skikkelig sammenkrølla på sofabenken med god støtte for ryggen når jeg ser på film. Og det måtte testes ut med en aldri så liten julefilm, samt klementin og marsipan (sistnevnte ble bare plutselig borte når jeg skulle ta bilde av den…kan du skjønne det, hehe)

Ellers trur jeg at jeg akter å fortsette å holde meg heilt rolig i dag, sjøl om ryggen min nok kommer til å bli grinete på meg. I mårra ser det ut til at jeg kanskje skal gjøre noen ærend i byen sammen med brorsan, og etter det – who knows.

6 kommentarer

Siste innlegg