EGG & BACONSALAT

Hey & hoppsann folkens. I dag storkoser jeg meg med å stelle til jul hos guttungen mens han er på jobb. Har tørka litt støv og vaska litt klær..og så har jeg laga egg & baconsalat..LIVE på TikTok, haha

Nå aner jeg ikke om det er mulig å dele livesendinger etter at de er avslutta, men jeg kosa meg i alle fall masse. Men det til sides, her er det salaten i seg sjøl det gjelder. Og jeg bare rett og slett brukte en pakke lutefiskbacon som jeg fresa på panna etter at jeg hadde kappa alt i litt mindre biter, 4 store, hardkokte egg delt i små biter og en enkel pakke majones. Når egg og bacon var avkjølt, var det bare å bjorre alt sammen i en bolle. Dette er noe som er et must for guttungen i jula, og Yours Truly sniker seg litt på ei skive med julebrød til kaffen nå – for å være sikker på å få smakt, hehe.

Ha en flottersfin dag videre ❤️ her skal jeg dra frem treet og pynten bare jeg har spist.

6 kommentarer

Siste innlegg