DUSTEKROPP

Heisann i kveldinga folkens. Er bare innom en liten tur for å si hei & hallo og takk & god natt. Kroppen min har nemlig bestemt seg for å holde Helvete med meg i dag. Har brukt dagen på å farte rundt om kring og gjort unna de siste ærendene før jeg drar til øya, som å kjøpe et par nye røykvarslere + batterier og hamstra litt mat, samt hatt kvalitetstid med guttungen og henta ting som har stått på lagring hos han.

Frem til da var alt helt greit. Men så skulle jeg en tur innom brorsan og på turen dit spiste jeg meg ei pølse for å få i meg litt næring – og fikk en sånn forbaska reaksjon som jeg av og til får på mat. Så turen hos han ble ekstremt kort, og jeg hadde seriøse problemer med å kjøre bilen tilbake til byen. Har jo nevnt denna reaksjonen noen ganger tidligere, og som jeg har sagt før er det ulike matsorter jeg reagerer på fra gang til gang, og jeg har vært igjennom nok undersøkelser til å ha stadfesta at det er ikke noe å gjøre med det. Jeg får bare stå han av så godt det lar seg gjøre.  DUSTEKROPP!!!

Akkurat nå ligger jeg utslått i gjestesenga hos go’venninna. Jeg blir nemlig værende her til i mårra. Det ble for seint å kjøre til øya nå i kveld, og bilen og camper’n er så stappa av ting at jeg har ikke plass til å sove der, hehe.

Skal prøve å bevege litt på meg om ei stund i håp om at det går bra. Men erfaringsmessig går ikke dette over før jeg har fått sove litt. Med andre ord i mårra.

Natti-natt ❤️ Så ses vi i – eeeh mårra da.

16 kommentarer

Siste innlegg