DRITTLEI & FØRSTE EPISODE

God tirsdag alle sammen. Da er jeg jaggu i gang med mårrakaffen igjen.

Som dere kanskje har fått med dere ble det ikke mer enn ett innlegg her fra meg i går. Hvorfor? Ikke godt å si.. det eneste jeg veit er at jeg begynner å bli drittlei av å sitte og taste med en finger på telefonen for å skrive innlegg..og jeg er egentlig ganske drittlei hele blogginga akkurat nå. Jada..jeg HAR laptop, men den er jeg avhengig av måtte være hjemme for å kunne bruke på grunn av at batteriet er ødelagt og tappes sykt raskt. Pluss at jeg må likevel bruke telefonen når jeg skal laste opp bilder, så da er det tross alt enklest å bare bruke telefonen hele tida. Men.. sjøl om jeg er rimelig drittlei, akter jeg ikke å gi meg helt med bloggen..bare roe ned når jeg er mest lei.

Ellers kan jeg opplyse om at nå ligger den første, skikkelige episoden av podcasten min ute. De som fikk med seg presentasjonen for noen uker siden veit hva det dreier seg om, men til dere andre kan jeg si at det er en podcast med fokus på psykisk helse og (etter hvert) en livslang kamp mot kiloene.

Podcasten ligger som sagt på Spotify, og du finner den (forhåpentligvis )ved å trykke på bildet under. Om linken ikke fungerer, kan du bare gå til Spotify, trykke på Podcaster og søke opp “Det Mentale Sirkuset”.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

5 kommentarer
    1. Min laptop takket for seg for over et år siden. Bruker nettbrettet i stedet. Telefonen til å ta bilder med. Det er lurt å ta pauser når du blir lei. Jeg kasta meg over bøkene og kost meg med lesing. Skal høre på dagens podcast episode i dag. Klem

    2. Noen ganger blir en lei – da må en ha litt “ferie”! Jeg bruker jo stort sett telefonen til all blogging, så…! Bruker laptopen til dette jeg driver med nå bare! Jeg skal sjekke ut den podcasten, ja! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg