DRITSLITEN – MEN LYKKELIG =)

Hey og hoppsann, folkens..må bare takke for alle tilbakemeldingene jeg fikk etter det forrige innlegget..både her, der alle kan lese de – og privat..det er litt delte meninger om hvor vidt jeg bør lage en blogg til – men jeg har analysert det opp, ned og i mente – og funnet ut at jeg nok blir å satse på to..fordi det er så himmelvid forskjell mellom hva jeg vil formidle på hver av dem..og det føles ikke rett for meg å blande det sammen. Dessuten tror jeg at om noen begynner å følge meg etter å ha lest et natur-innlegg..er det stor sjanse for at de forsvinner igjen, når de får dag på dag med helse og interiør i stedet..og omvendt..

Men – det tar nå enda noen dager før den nye blir oppe å går – da jeg ikke har så mye tid til å sitte hjemme om dagene. Jobber ikke – men likevel jobber jeg..hehe..er jo som poteta, jeg – og kan brukes til det meste..og har i flere dager nå, hatt hendene fulle med å hjelpes til både her og der..og i dag har det blitt en ganske heavy 8-timersdag, med mange tunge løft..så akkurat nå er jeg – på godt nordnorsk – dritsliten!..men – gjett om jeg er lykkelig =) Det er SÅ innmari godt å vite at man kan være til nytte – og jeg bare simpelthen elsker å kjenne på kroppen at jeg tross alt er i livet <3
Og på toppen av det hele – da jeg kom inn i leiligheta mi – fikk jeg månen rett i synsfeltet..ikke det beste bildet i verden – tatt med mobil, gjennom et (kremt!!) ganske så skitten vindu – men dog =D

Men nå blir det litt sløving med et par episoder av en Netflix-serie, før jeg finner køya..

..og så satser jeg på at mårradagen blir like innholdsrik og fin =)

Ha ei riktig god natt da, alle sammen..sove godt og drømme søtt 😉

 

#aktivdag #opptatt #sliten #gladoglykkelig #måne #måneskinn #serie

6 kommentarer
    1. koselig å høre fra deg og veldig kjekt å lese att du er lykkelig .To blogger ja ja ,jeg skal prøve å følge med deg på begge eg bare eg veit navn og finner bloggen din hi hi ,blir det en her på blogg.no og en på en annen platform ? eller blir det to stk her inne

      1. Tusen takk for det, du =) ..ja det er SÅ innmari fint å ha det så godt med seg selv, som jeg har nå =D Jeg skal prøve å få til å jobbe med en ny blogg her inne..for det er jo det enkleste, både for meg selv og for dere som alt følger meg her.. Ha en nydelig, god dag =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg