DITT & DATT

Da var det sannelig søndag…og enda ei uka er straks over. Her hos søstersen er det en rolig dag, og tantepia mi & minien er på kjøkkenet og lager muffins.

Sjøl sitter jeg ute i godværet og koser meg med kaffe..og maler!! Søstersen er kunstner og steike flink innenfor veldig mange kunstformer, og maler støtt og stadig – og har nå inspirert meg til å teste ut akvarellmaling igjen.

Gikk et kurs når guttungen var liten, men har knapt nok tatt i en pensel de siste 10 – 12 årene (unntatt for å male husvegger både utvendig og innvendig).

Så nå prøver jeg meg på solsikker.. Æ er nok ikkje så flink, men æ er steike ivrig, hehe..og lover å vise det ferdige resultatet når og OM det blir ferdig..

Ellers er det ikke mye å fortelle. Vi var en tur ute på butikken i går, og stakk samtidig bortom en grisefarm så minien (og Yours Truly) fikk titte litt. Sorry kvaliteten på bildene, for jeg måtte zoome mye..

Yeppz…det var nok alt for denna gangen.. Nå skal jeg surre meg tilbake til kaffekoppen..og penslene.

Ha en riktig flottersfin søndag alle sammen ❤️

Link til den siste TikTok’n finner du HER

12 kommentarer
    1. Jeg er ingen kunstner, men jeg ser da at du har god sving på penselen. Håper vi får se mer av solsikken etter hvert? Griser er mitt favoritt dyr, og det gleder meg når jeg ser de får gå ute å kose seg i stedet for å stå trangt i en binge. Ha en fortsatt fin søndag, klemsy 🤗

    2. Så gøy – du kan mye forskjellig du! Gleder meg til å se det ferdig! Og sånne kopper som du har penslene i har jeg hatt også….! Til å drikke kaffi av da lissom…! 🙂 klem

    3. Det ser ut til å være en veldig bra start!🤗
      Håper du har kost deg masse med maling i dag og jeg gleder meg til å se resultatet.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg