DETTA KAN BLI MORSOMT…NOT!!

God tirsdag folkens.. håper dere har fått en grei start på dagen. Her var jeg våken og oppe i vanlig tid, det vil si noe over 5, og både mårrakaffen og frokosten er inntatt. Siden jeg skal kjøre til byen seinere i dag, fant jeg ut at jeg skulle sjekke værmeldinga – bare sånn for å ha det gjort..og ble litt paff da jeg oppdaga en gul varseltrekant med snø på..

Selvfølgelig måtte jeg sjekke nærmere, og om detta blir å stemme så djiiisezzz bananas sier bare jeg.

Som dere ser av teksten gjelder det ikke hele Nordnorge da, og det hvite faenskapet som kommer vil jo forsvinne rimelig kjapt igjen. Men likevel syns jeg det var ei kjip værmelding.. så jadda, detta kan bli morsomt…NOT!!

Trur æ må ta mæ en ekstra kopp med kaffe på den der, hehe.

Snø eller ikke, ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

10 kommentarer

Siste innlegg