DETTA BLE JO BARE TULL

Noen husker kanskje tilbake til tidligere i høst at jeg tok opp akvarellmalinga igjen? Nå har det ikke blitt det heeeeilt store den siste måneden etter at jeg dro fra søstersen.. for det har faktisk vært nesten klin umulig å jobbe med vannfarger – i et rom som har vært konstant neddugget og fuktig. Jeg har sittet igjen med direkte klissete resultater som egentlig aldri tørker helt.

Men, har nå prøvd å jobbe litt – som på detta bildet her. Og herrefred-og-faaaader si bærre æ..detta ble jo bare tull!!

Joda, jeg har sett det værre.. og lyset når jeg tok et bilde nå, laga nesten et rosa skjær på alt. Men likevel – det ble ikke i nærheten av det resultatet jeg var ute etter. Ble så søkke plaga med å få til fargene, at nå gir jeg meg med detta..før jeg klusser så mye at det ender med at jeg kaster det i søpla 😉

Ha flottersfin tirsdag alle sammen ❤️ Nå er det kvalitetstid med kaffekoppen under åpen himmel.

6 kommentarer
      1. Takk for det 😊 Joda, visst ser man hva det er.. men du veit hvordan det når man ikke klarer å bli fornøyd med det man gjør. Tryggest å legge det bort da,hehe.
        Ha en riktig flottersfin dag 😊

    1. Enig med Mette, dette er jo en flott akvarell 🥰
      Det er vel sånn at vi selv er vår verste kritiker, ikke sant? Ønsker deg en flotters tirsdag 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg