DET VAR NU SOM FAEN!!

Jada folkens…har faktisk ikke stort annet å si. Det var nu som faen!!! Nå har jeg og brorsan fått dieselvarmer’n ut av camper’n og demontert den.

På grunn av feilmeldinger på displayet og kommunikasjon med en som har drevet en del med kinavarmere, hadde vi en mistanke om at glødepluggen var gåen.

Så det første som ble gjort var å teste den før nevnte glødepluggen..

.. men nånei, så heldig var vi ikke å treffe blink på første forsøk. Så leitinga fortsatte..og yeppz, vi fant synder’n. Det viste seg piskantulle mæ at pumpa er gåen!!!

Makan til uflaks, altså..etter under 24 timers bruk. Men har forstått av kjennere at det er helt normalt at de samt glødeplugger ryker kjapt. Så nå er jeg i vill leiting etter ei ny pumpe. Trur jeg har ringa samtlige butikker i hele Harstad i dag som kanskje kunne hjelpe, men med null resultat. Det må bestilles inn…og da kan jeg like godt gjøre det sjøl.

Farsken også for et styr…så æ gjentar: Det var nu som faen!!

TikTok-video fra garasjen finner du HER.

10 kommentarer
      1. I teorien er det nok det, men da dette er bestilt fra England vil det koste mer enn det smaker. For det første må det sendes tilbake og betales porto på det. Deretter er det å håpe på at de godtar reklamasjonen og får sendt en tilbake..den jeg har nå tok det 2 uker å få hit. Og så må jeg betale ny toll. 😊

    1. En “ulykke” kommer sjelden alene.. Bra du har en bror som kan bidra å finne ut hva som er feil osv. Håper det ordner seg snart for deg! Har du prøvd deg i gruppen på facabook: Hjelp til alt mulig? Ha en fin dag videre på andre områder – er jo alltid noe å glede seg over 🙂

      1. Ja det er jammen sant..og jeg er veldig heldig som har han. Har ikke prøvd meg på noen FB-gruppe enda, for det ser ut til at jeg kan få hjelp lokalt 😊 Takk for det 🥰 visst er det bestandig noe å glede seg til.

    2. Aaaarrrrggg….😨
      Jeg kjenner for å lyre av meg noen nordnorske gloser sammen med deg!🤬
      Jeg håper du får tak i en ny lokalt veldig kjapt!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg