DET POSITIVE VINNER

God fredag folkens.. i dag blir det mårrakaffe i camper’n i stedet for ute ved et bål. Men det er utruligkoselig det også da.

I dag har jeg dessverre en ganske tøff mårra. Kroppen valgte nemlig å bli vanskeligstilt og rekke tunge til meg i går, og det er stor sannsynlighet at det var piruettdansinga mi med den presenningen som utløste det hele. En ting er at det murra litt i “kastearmen” etter de uvante bevegelsene. Det svineriet er borte i dag. Men jeg tenker at spondyen min ble litt vél trigga, noe som resulterte i at jeg rett og slett turte ikke legge meg i teltet som var planen.

Og det gjorde jeg nok rett i, for jeg er sykt stiv i korsryggen i dag og av erfaring veit jeg at jeg har måttet slite en del for å komme meg ut av det teltet. Når det er som dette, vil nemlig ryggsøyla tvinge meg fremover for å avlaste presset på virvelen som er svak…. men det vil ikke jeg, for jeg nekter å gå rundt krokbøyd. Og jeg bruker å få det som jeg vil i så måte, så derfor har jeg en temmelig heavy mårra frem til vi er ferdig krangla, ryggen og jeg.

Men ellers har jeg en veldig koselig mårra, da. Er varm og god under pleddet, med nykokt kaffe, lys på bordet og stilt & rolig rundt meg. Bare vinden som av og til uler litt rundt hjørnene. Yeppz..det positive vinner definitivt.

Ha en nydeligvakker fredag alle sammen ❤️ og jada, ny TikTok ute (om temaet) HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg