DET GÅR SEG TIL.. (CAMPER)

Hei og halloen i kveldinga. Bare innom en snartur nå, for å gi ei minioppdatering om camper´n.. for NÅ går det seg jaggu til her… wohoo…

Jeg var så søkke heldig og fikk inn noen ekstra ører til prosjektet – og nå er alt av plater på vegger og tak på plass.

Så i dag har dagen gått til småtterier.
Brorsan har bl.a kobla til fritidsbatteriet og skrudd opp sikringsboks til det, samt kobla til et dobbelt sigarettenneruttak til bruk av diverse 12V ting & tang.. som bl.a en liten, handy støvsuger jeg fikk for noen uker siden.

Og så har han kobla opp et nytt ryggelys jeg kjøpte. Var så skittlei det svake lyset som var der fra før, så jeg investerte i noe som ser mer eller mindre ut som en liten lyskaster.. så nååååå kan jeg rygge hvor som helst, hihi.

Sjøl har jeg grunna veggene inne i sovealkoven og begynt så smått å tapetsere. Og så har jeg saga til et par pyntebord som skal ramme inn litt av alkoven.

Flere bilder kommer når jeg er fiks ferdig. Det er enda litt småtterier igjen å gjøre, samt bygginga av kjøkkenbenk, skap og sitteplass, men det får komme etter hvert som jeg får råd. Men ellers – sånn som det ser ut nå – så kommer jeg til å ha første natta i mitt nye hjem i mårra.
Dobbelt wohooo & et wihiii i tillegg 🤩

12 kommentarer

Siste innlegg