DER KRYSSA JEG GRENSA

Hmm..da blir det et lite øyeblikksinnlegg.. ispedd litt “gammelt nytt”. Okey, det første først. Akkurat nå har jeg kryssa grensa mellom nord- og midt Norge og står ved nord-Norgeportalen og har en liten minipause kun til ære for dere. For det kan jo være noen av dere som aldri har vært her.

Og vil du ha en liten rundtur på området, ta på den TikTok’n HER

Så litt gammelt nytt…fra i mårres. Var ute på en liten strekke-på-beina-tur, men fikk ikke fanga magien slik jeg ønska for telefonen syns det var for kaldt og ville ikke være med på det. Men et par bilder ble det.

Juppziyeppz…da farter jeg videre 😊

 

7 kommentarer
    1. Ser magien, ser frosten i grantrærne, friskt ser det ut.
      Så da er du på tur nedover i midtnorge altså. Det er i alle fall flott vær her i dag.
      God tur videre 🙂

      1. Yezz, da var jeg så langt 😊 Må jo ta deg tid til å stoppe en gang. Veit at for 2-3 år siden var det en sti som gikk ned fra parkeringsplassen, som hadde mye morsom informasjon om diverse dyr (trur jeg det var) Husker i alle fall at det hang masse skilt på trærne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg