DEN NEST SISTE..

Ja folkens, i dag er det den nest siste av så mye rart (for min del i alle fall), fordi det er den nest siste dagen i året og det vil si det i dag er:
– den nest sist mårran i år der jeg har mulighet til å sitte ute å nyte mårrakaffen min
– den nest siste dagen jeg må bruke den lyseblå CK-koppen for å få gratis kaffe..den svarte overtar på mandag.
– den nest siste romjulskoz´en med Rudolf på TikTok
– den nest siste gangen jeg har sjansen til å legge ut et mårrainnlegg på bloggen i 2023
– den nest siste dagen jeg har sjansen til å treffe sønnen min igjen i år
– og ikke minst den nest siste dagen der jeg har en sjanse til å virkelig gjøre en forskjell for meg sjøl i detta året.

Lista kunne fortsatt i det uendelige den, men jeg tenker at dere skjønner nok tegninga. Så da er det bare å gjøre det beste ut av disse to siste dagene av 2023, da – og glede seg til det nye året dukker opp, for da har jeg ikke mindre enn 366 nye sjanser til det aller meste (yeppz, det er skuddår til neste år)

Nest siste runde i år med mårrakaffe ute i kozekroken.

Ha en riktig flottersfin lille nyttårsaften alle sammen ❤️ CU L8R

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg