DEN LILLE PLANEN

Som jeg nevnte i sted, hadde jeg en liten plan. Jeg innså plutselig at jeg var bare godt og vél 3 timer unna søstersen. Så da raaaasa jeg bort til henne og sneik meg til å få tatt en dusj og vaske litt klær.

Og så fikk jeg jaggu middag…heldige mæ.

Etter middag hjalp to av tanteungene mine meg med å få pakka inn bilen med presenningen – og tro meg, det der har jeg ikke nubbsjans i hælsikke å komme unna med aleine.

Og nå sitter jeg å koser meg med kaffe og pepperkaker sammen med søsteren. Har også fått kobla meg på strøm og blir her i alle fall til i mårra..tar dagene som de kommer jeg, veit dere.

Ha en flottersfin kveld videre da, folkens ❤️

3 kommentarer
    1. Det er godt å høre at du har fått hjelp med presenningen. Snille og flinke tanteunger.
      Kjekt at du har en søster du kan besøke innimellom for dusjing og klesvask.🥰
      Nyt fredagskvelden.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg