DEN GODE ROA

Etter at jeg var ferdig med frokosten min i dag, innså jeg at jeg hadde veeeldig god tida på meg før jeg skulle treffe guttungen..så jeg bestemte meg for å traske meg en “nysje-runde” i området – fordi det er et par ting der jeg har vært nysgjerrig på en stund.

Nysgjerrig-Petra i farta 😊

Det ene som fanga interessa mi, var det skiltet som kan anes inne i alt buskaset til venstre i bildet…og det andre er den masta oppe til høyre..dit har jeg tenkt å gå hver gang jeg har parkert på denna plassen, men enda ikke fått gjort..før i dag.

Nå var det ikke lange biten opp til skiltet,da.. men beskjeden der var jo klar og tydelig…enda godt jeg ikke var på jakt etter multer til lunsj-brødskiva, da..

Så med verdens beste samvittighet traska  jeg videre oppover med neste mål i sikte.

Var en brei og fin sti/vei, som faktisk gikk helt opp.

Veit ikke hvor lang tid jeg brukte oppover, men tok i alle fall livet med ro og kjente på stillheta, roa og hvor deilig det var å kjenne sola i ansiktet. Og ble belønna med ei fantastisk utsikt da jeg kom opp.

Og sånn ser masta ut…fra baksida.

Fant meg en flott fjellknaus og satte meg ned – og bare nøt utsikten…og den gode roa som fyller en når man er ute i naturen, uten folk og bråk rundt ørene 🤩

Men til slutt var jeg nødt til å tusle meg ned igjen.. og nå sitter jeg i Harstad og venter på at guttungen skal bli ferdig på jobb..

Juppziyeppz & CU L8R ❤️ og nope, ingen nye TikTok’er nå.

6 kommentarer
    1. For en herlig tur! Flotte farger nå – og du har jo supervær! Litt av et skilt forresten – alle har vel lyst på moltene sjøl, men det er vel ikke helt innafor????? Kos deg med kvelden <3 klem

      1. Ja den var perfekt…og sårt tiltrengt 😊 Og ja, du snakker altså..så vidt jeg veit har de ikke lov til å sette opp sånne skilt med mindre de er registrert for å selge og bruke som inntekt… men mye mulig jeg tar feil 🤔 Takker, kvelden ble super den 🥰 Klemz

    2. Det er bare snellvakkert her i nord nå.
      Jeg vil tro st du koser deg Max med å være ute på tur nå i dette flotte været.🍂🍃☀️
      Nyt kvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg