DE SVARTE HJERTENE

En del av dere har nok fått med dere at jeg er på Tiktok og roter.. og jeg må innrømme at jeg storkoser meg der. Ser litt på videoer, og poster en del sjøl også – om alt fra camper-prosjektet til rett og slett jårr & mainnskjit.
I går (trur æ det var) posta jeg et innlegg som rett og slett går ut på å poste fargede hjerter i kommentarfeltet:
Rødt om du vil være venn med meg
Lilla om man allerede er venner
Rosa om du har et “crush” på meg
Svart – om du ønsker meg død (ja, det høres horribelt ut, men det er ikke jeg som har satt opp det der – det er ei ferdig lydfil man bruker..

Til nå har jeg fått veldig stor respons på det innlegget – og det er da utrulig mange som ser ut til å både være vennene mine der og som vil være venner..

..for ikke å snakke om at jeg har tydeligvis en del der ute som har et crush på meg, høhø 🤪

Men SELVFØLGELIG dukka det opp en haug med svarte hjerter også..

Hvorfor noen får seg til å si de ønsker et vilt fremmed menneske dødt, er ubegripelig for meg – men jeg regna VIRKELIG med at de der ville komme, så jeg personlig tar meg ikke nær av det i det hele tatt.
..det er det tydeligvis andre som gjør på min bekostning.

Som dere ser er det ei/en som går så langt og sier at vedkommende kommer til å rapportere alle som har postet svarte hjerter på profilen min..
Jeg veit ikke – jeg beskytter ikke lenger profilene på hatere og nettroll, men hva syns DU? Tenker DU at jeg burde reagere med å rapportere de?? Og i så fall – hvorfor?? når det tross alt er jeg sjøl som har posta et klipp der det åpner opp for å kunne bruke den fargen..🤔

Akk ja – æ blir aldri klok på folk, hehe..

4 kommentarer
    1. Huff!
      Liker ikke at noen har funnet på at man skal poste sorte hjerter med slike meninger bak, jeg.
      Det fins alltid noen som vil ta seg nær av det og hyggelig er det jo ikke heller.
      Det er nå koseligere med de andre hjertene synes nå jeg.🤗🤩❤️

      1. Nei jeg skjønner ikke hva som foregår i topplokket hos de som finner på sånt.. Men det er dessverre mer vanlig enn man skulle tru. Og ja, det er dessverre bestandig noen som vil ta seg nær av sånt.. sjøl om jeg da meiner at i mitt tilfelle, når jeg bevisst valgte å bruke den lydfila, ikke ville henge på greip om JEG hadde blitt støtt av noe jeg skjønte ville skje..
        Og ja.. de andre hjertene er såååå koselige 🤩🥰

    2. Folk er virkelig et mangfold. Tenker nok at dette ikke handler om deg men de som poster…og veit ikke om jeg har brydd meg. Men en kan også spørre seg om de som står bak og lager et slikt filter. Regner med barn har tilgang til det og hva gjør sikt med dem.
      Jeg har en bruker jeg ikke har postet noe på, men syns det er morsomt å kikke igjennom. Mye bra og mye sørgelig, syns jeg. Klem <3

      1. Helt sant – og som sagt JEG brydde meg ikke.. hadde faktisk forventa en del sånne hjerter, sjøl om jeg aldri kommer til å skjønne hvorfor de velger å bruke de svarte overfor personer de aldri har verken sett eller møtt..
        Og de som lager disse filene og filtrene kan man virkelig undre seg over – for javisst er det unger som er på Tiktok..og det er enormt mye forskjellig å finne der..
        Oki.. ja har sett at det faktisk er en god del som deg, med bruker kun for å få tilgang til å kommentere om man ønsker det..
        Klemmerz 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg