DE SMÅ TING

Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at jeg har vært ekstremt lite aktiv her inne på bloggen i det siste, men prøver nå å henge litt med her og der. Skriver litt, leser litt og kommenterer nesten ikke i det hele tatt. Joda, det gikk jo bort ei heil uka i forbindelse med langturen jeg har hatt.. men seriøst så er jeg ikke så innmari gira på hele blogginga for tida.
Men på min runde nå for å prøve å lese meg litt opp hos de bloggerne jeg følger så jeg at medblogger Utifriluft hadde enda ei ny, spennende helgeutfordring på gang – og den måtte jeg selvfølgelig hive meg på nå som jeg har litt fritid, hehe.

Temaet er DET ER DE SMÅ TING SOM TELLER.. og her er min løsning på akkurat det i bilder uten ord.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️

6 kommentarer

Siste innlegg