DE SMÅ GLEDENE

I en verden (og et liv) som dessverre ser ut til å bli bare mer og mer kaotisk – på så utrulig mange måter – syns jeg det er ekstremt viktig å holde fokus på de øyeblikkene som gir en små gleder..

..som for eksempel i går.. da jeg var innom matbutikken en liten tur – og så disse orkideene ❤️

Jeg veit jo at jeg ikke har råd til å kjøpe en – men det gjør liksom ikke noe, for jeg har aldri fått et forhold til en orkidé til å fungere – de dauer fort vekk – så da er det like greit å bare nyte øyeblikket av rein glede, mens jeg sto å betrakta det vakre skuet..

Og så var jeg faktisk på café sammen med broren min. Han bor jo i en av nabokommunene, men måtte til byen i noen ærender – og skulle samtidig ha med en vater jeg skulle få låne til tapetseringsprosjektet mitt. Så da møtte jeg han nede på et mini-senter her…og så tok vi oss en kopp kaffe i lag.. Sååååå koselig – og virkelig en glede å ta med seg.

Brorsan – med “pustepause” i vaffelspisinga ❤️

..mens jeg valgte “smart”.. det vil si jeg kjøpte en pakke med 8 biscotti..som kosta bare liiitt mer enn den kakebiten jeg vanligvis kjøper – men som varer myyyye lenger. Spiste et par stykker til kaffen i går – og har enda nok til mange kaffe-kose-runder av den her hjemme.. Yepp..æ kan være ganske økonomisk av mæ 😉

 

 

8 kommentarer
    1. Koselig å møte broderen for en kaffe 🙂

      Og blåfargen å orkideen er bare nyyydelig så forstår at du nyter synet av den vakre blomsten 😀

      GOD HELG!

    2. Veldig fint innlegg med optimisme! Herlig, dag hos deg!
      Selv om jeg har råd så kjøper jeg aldri orkideer.
      Synes de er flottest på butikken! <3

      1. Takk..ja sånne dager skal man ikke klage på 🙂 Skal innrømme at jeg noen ganger har lyst på orkideer fordi de er så vakre – men når jeg veit at jeg likevel ikke får de til hjemme, er det tryggest å bare nyte dem i butikken, hehe 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg