DE KREATIVE

Jeg er så innmari heldig å være i en såkalt kreativ-klubb sammen med noen venninner.. Nå KUNNE jeg sagt syklubb, men det er definitivt ikke sying det gjøres mest av..derimot strikking – DEEET er vi flinke til, det – alle sammen..så kanskje strikkelubb hadde passa bedre. Men nei, for vi laga oss ei gruppe på MSN for å kunne kommunisere kjapt mellom oss alle dersom det er noe klubbrelatert, og daaa ble det DE KREATIVE..for vi har faktisk vært kreativ på andre områder enn strikking siden vi starta opp for noen år siden.
Det har vært litt til og fra med disse møtene, for klubben var lagt på is en ganske lang periode – men her for noen måneder siden fikk vi endelig knødd oss til å starte opp igjen, og møtes med 3-4 ukers mellomrom, alt etter når det passer for alle pga jobb.. (foruten mæ da, som i så måte bærre sitt på rævva og ikkje gjør en pellemainnskit 🙈😁)
Dessverre har vi hatt frafall av ei – som vi håååper kommer tilbake når det høver seg sånn i livet hennes..og så har vi fått inn ei ny “førkja”, som sklidde rett inn i det humoristiske miljøet vi har i klubben.

Men altså..i går var det da en ny klubbkveld for oss strikkeglade – og det var så kult, for hun som hadde klubben, hadde noen servietter som var midt i blinken, hehe

Og så fikk vi kule kopper å drikke av – og av en eller annen merkelig grunn, syns jeg min passa meg perfekt 😉

Normalt sett er vi 5 stykker, men ei av oss kunne dessverre ikke komme – men vi andre?? Oooooh, vi kosa oss på høgt plan..

..både med strikking..

..og kaffekos ❤️

Og så bærre mååååå æ vise dåkker..
Hun som var vert, har en aldeles nusselig liten sak av en hund – som rasa rundt og ville ha kos – og gjerne leke litt. Meeen, som dyr flest, var det nesten klin umulig å få til et bra bilde av søtnosen..

 

 

8 kommentarer
    1. 🤣 Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter når jeg leste strikkereglene 🤣 En ting jeg er veldig god på er å rekke opp, så den regelen passet perfekt til meg. Da vi ikke hadde så mange år på baken hadde vi “syklubb” vi venninnene, men som hos dere var det stort sett strikking og hekling det gikk i. Nå er vi spredd for alle vidder, og det er bare jeg som bor igjen her i Oslo. Alle de andre har flyttet, og et godt stykke unna så noe møte kommer det nok ikke til å bli snakk om her. Savner det litt. Har to søtnoser selv, og vet akkurat hvor lett/vanskelig det er å ta bilde av dem 😉

      1. Hihi..ja å rekke opp, er et “must” av og til 😉 Er jo litt synd når venner blir spredd for alle vinder sånn, så jeg skjønner godt at du savner den klubben av og til 😊 Nei det er ikke det letteste her i verden å “fange” søtnoser på film 😂

    2. Tipp topp servietter, ja – og så deilig å komme igang med klubben igjen! Strikking, kake og kaffe – kan jo ikke bli bedre! Og søøøøt liten vofs da! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg