DE GODE LYDENE

Som jeg har nevnt før, er jeg egentlig litt av en mårrafugl..og syns det er koselig å være oppe så tidlig at jeg kan være vitne til at verden våkner til liv. Men alt med måte!! For i mårres spratt øynene opp klokka 4… Ojojoj, da.. Ute regna og blåste det som bare det, og siden jeg bestandig har minst ett vindu åpent – fikk jeg været temmelig tett på meg.

Jeg tok meg en kjapp tur på badet for å gjøre mitt totalt nødvendige, og så tusla jeg meg tilbake under dyna for å se på gardinene som blafra og kose meg med de gode lydene rundt meg..regnet som tromma på ruta, akkompagnert av den hule basstonen til vinden.. Og tenke seg til – jeg sovna igjen..og sov til 6.30. FANTASTISK!

Så nå er mårrakaffen klar – og jeg er klar – til å nyte lørdagen i slow motion (jada, æ veit æ må ta det med ro i mange daga til 😉) og titte litt på livet utenfor. Veit ikke med dere, men jeg ble skikkelig happy av den “sitronen” som hasta forbi her.. Gult er kult, og en skikkelig glad-farge 😊

Og ja..forresten… GOOOD MÅRRA alle dåkker flotte folkan der ute ❤️

15 kommentarer

Siste innlegg