DE BESTE LYDENE SOM FINNES

I dag har jeg utrulig nok fått gjort litt til gangs her, og nå begynner faktisk både stua og kjøkkenet å se ut som nettopp det de skal se ut som. Men helt ferdig er jeg ikke, og da energien atter en gang takka for seg flata jeg først ut ei stund på sofa mens jeg gløtta på en episode av Gilmore Girls, deretter hyra jeg på meg og traska meg en tur i fjæra.

Yepp, det ble et lite bål også for kosen sin del.

Veit ikke hvor lenge jeg var der nede på bergene og bare nøt utsikten og hørte på de beste lydene som finnes – nemlig knitringa fra bålet og drønninga av bølgene som slo mot land.

Men til slutt ble det litt i kaldeste laget å bare sitte sånn, så da tusla jeg meg opp igjen. Og nå skal jeg rane kjøleskapet og se om det finnes noe fornuftig der som jeg kan lage til middag.

Ha en riktig fin kveld videre alle sammen ❤️ Det ligger forresten en ny TikTok ute HER.

5 kommentarer
    1. Godt å kunne gå ned til fjæra og bare nyte livet og slappe av litt. Men kaldt er det nok ja ☺️
      Så fint at fikk ordnet litt i dag, det er alltid godt å få gjort det mer til sitt eget. Om enn det bare er midlertidig 😀
      God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg