DANSER MED FRODITH

Okey..jeg får ikke bestandig med meg alt av innlegg på de bloggene jeg følger, men når jeg får med meg noe som inneholder ordet “utfordring” har jeg store problemer med å si nei. Derfor tok jeg utfordringa til min fantastiske medblogger Frodith om å komme oss ut i lyset og danse litt. Det innlegget ser du HER

Nå skal det sies at jeg har jo ikke akkurat så mange kjoler sånn som jeg bor nå..og søsteren hadde ikke noe med “shwung” i å låne meg. Så da ble det trikot i form av ullklær og en lånt poncho. I ærlighetas navn må jeg innrømme at med -12 ute var det en smuuule kaldt å løpe att og fram mellom kamera og stedet der dansen foregikk – men fikk nå to høvelig brukbare bilder. Ett med lue og ett uten.

Alltid gøy å leke seg litt – sjøl om både nesa og fingrene ble skrekkelig nummen, hihi.

Har du tatt utfordringa og vært å dansa med Frodith i dag?

11 kommentarer

Siste innlegg