DAGSMÅLET NÅDD

Da jeg sto opp i dag hadde jeg bare ett mål for dagen, nemlig å komme meg frem til småbruket til kompisen..og det målet er nådd.

Neste mål er å finne ut av hva i hekken det er jeg holder på med, men det får bli morgendagens mål..

Veit ikke helt hva klokka var da vi var fremme, men vi har i alle fall klart å få gjort unna litt nødvendige ting som at han fresa løssnø med traktoren langs den nærmere 2 kilometer lange skogsveien fra småbruket til nærmeste nabo, samt kjørt med 1000-litetsdunken og fylt den opp med vann.

I mellomtida fikk jeg bært ting inn fra bilen hans, tørka litt støv og vaska gulv, og så laga jeg middag til oss.

Ble ikke så mange bilder, både fordi jeg glemte det av og fordi han egentlig er veldig privat og vil helst ikke vises offentlig. Derfor sper jeg heller på med et øyeblikksbilde fra nå når jeg sitter her og koser meg med Pepsi Max og skribler litt.

Ellers har dagen vært midt i laget. Jeg kjenner på hele meg at ting er i gjære, og tenker at nå når jeg er ved målet, ser jeg forhåpentligvis ting litt klarere i mårra.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️

 

9 kommentarer
    1. Jeg kjenner flere som er private sånn med bilder osv. Det må være lov. 🙂 Alle er forskjellige på sånt 🙂 Ja, du finner nok ut 🙂

    2. Forståelig at noe ønsker å være private.
      Ro deg en stund og kjenn på magefølelsene. Vit og at man jo alltid har et valg. Føles det feil om en uke, en måned eller ett år så er det jo bare å ta veien fatt.

    3. småbruk da tenker jeg et lite garsbruk med løde og kanskje et vedhus i tillegg tiil bustadhus :=) men dere er fremme og da håper eg att du får slappet av og sove godt i natt ,så får vi se hva du kjenner på når du er klar for det

    4. Det er godt å komme fram og få unna snø og få henta vann.🤗
      Det ser veldig koselig ut der. Et hus med sjel.🤩
      Ha en fin natt!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg