DAGER SOM DETTE

Som jeg nevnte i forrige innlegg fant jeg en flott plass å parkere i går, og den var perfekt for nattesøvnen min. Null mygg og med en fantastisk utsikt fra soverommet.

Da jeg lå der i går kveld kjente jeg for første gang på lenge at det var fullstendig rolig i både kropp og sjel. Joda, jeg veit at jeg senker skuldrene bare jeg klarer å komme meg ut på veien litt, men i går var det ingen kaotiske tanker som ødela idyllen. På dager som dette har jeg det godt sjøl om jeg er aleine.

Så i mårres våkna jeg som sagt godt uthvilt og nå føler jeg at jeg er klar til å fortsette kampen med nytt pågangsmot. Fantastisk!!

Og når man snakker om fantastisk..er ikke naturen fantastisk? Fra skyene på himmelen og vannet som fosser..

.. til fisken som spretter på fjorden og stråene som vaier i vinden.

Yeppz…dager som dette, altså.

Nå skal jeg så smått begynne å tenke på å surre videre..men først skal jeg kose meg med litt mer mårrakaffe og strikking. For de som husker at jeg starta på dette prosjektet, er jeg da ferdig med begge ermene og er godt i gang med bolen.

Ha en fortsatt fin dag videre da ❤️ CU L8R

3 kommentarer
    1. Det kommer til å bli en flott genser. Du er flink med strikking! Nyt turen videre, og naturen er vakker. Jeg skal ut å slenge meg på terrassen, lese boka Frihetens øyeblikk. Sterkt å lese historien til Abida Raja. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg