DAGENS PLAN(er)

God mårra i snyen.. Ja for i alle fall her er det enda sinnsykt mye av den hvite sorten. Da jeg stor opp i mårres, var det kommet et tynt lag med nysnø på bilene.. og hadde det bare vært med det. Men det ligger jo så sabla mye fra før, at det virker seriøst ikke som om vi blir kvitt den med det første. Og på toppen av alt, melder YR at det skal komme uspesifisert nedbør i løpet av dagen..BLARGH!!..håper det blir regn!!

Nei seriøst – da laga æ mæ min egen verden i stedet, og så er æ like blid etterpå, hehe..

Men nå var det ikke været jeg skulle skravle om..det kan jeg ikke gjøre noe med likevel.. men derimot planene mine for dagen – DE har jeg i alle fall i teorien kontroll over.

Så nå blir det i første omgang mårrakaffe i laaang tid.. deretter blir det nok en liten luftetur ut, og stikke innom butikken for litt småpjusk til påske.. og så se om jeg finner noe koselig til ettermiddagskaffen. Guttungen kommer innom for å spise middag etter jobb, og jeg gleder meg SÅÅÅÅ 💖

Er ei stund sia jeg har sett han nå, så det skal bli stas.

Hadde egentlig håpa at han kunne komme innom i sjølve påska, men siden han skal jobbe i forbindelse med HålogaLan som arrangeres i helga, kan det bli knapt med tid.
De starter opprigginga allerede i mårra, og på grunn av at det er alt for få frivillige som har meldt seg til arrangementet, må de visstnok gå 6-timersskift de få som er der. Og da ser jeg virkelig for meg at han har anna å gjøre på de 6 fritimene sine, enn å henge i mamma-rævva, hehe.

Ellers har jeg faktisk tenk til å bruke litt ledige stunder i dag, til å leite frem gamle hobbyer som jeg kan sysle med når at dagene blir for lange.. Er jo ikke mye jeg har liggende her, da.. men skal se hva jeg finner frem til..og vil garantert “pushe” resultatet på dere etter hvert..

Ha en nydelig tirsdag alle dåkker flotte folkan der ute 🥰

12 kommentarer
    1. Hehe fantastisk at du laga din egen vri på go’vær, digga det🤗

      Høres ut som at du har en fin dag i vente, alltid koselig å få “guttungen” på besøk, gleder meg selv til min kommer på middag i påsken.

      Nyt dagen fine du🥰

      1. Takk for det, hihi 😁
        Ja jeg trur nok dagen blir veldig bra..særlig den delen da mamma❤ kommer, så det skjønner jeg godt du gjør.
        Takk for det, og det håper jeg du også gjør 🥰

    2. Viktig å gjøre det beste ut av situasjonen, så da er jeg enig i din variant av dagens vær 🙂 Men ja, seriøst, nå er det nok snø. Også for dere der nord.
      Det ser ut til at du har riktig fine planer for dagen. Hobbysysler er jo veldig bra, det hjelper til å senke skuldrene og få tankene over i andre spor.
      Jeg ønsker deg en superfin og kreativ tirsdag ♥ Varme klemmer ♥♥

      1. Helt sant..og jeg begynner å bli seriøst lei meg sjøl for at jeg har en tendens til å henge meg opp i den forbaskade vinteren, hehe.
        Så nå er det nok 😉
        Og ja, hobbyer er kjekt å ha..
        Tusen takk for det, flotte du💖Klemsiklemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg