DAGENE SOM KOM OG GIKK..

..joda – du ser rett..her kommer et lite livstegn fra meg. De siste ukene – eller heller månedene har jaggu vært noe helt for seg selv. Etter siste innlegget mitt, for ei halv evighet siden, har jeg virkelig prøvd å legge meg i selene for å ha noe å henge fingrene i om dagene. Som fotografering, bilderedigering og skriving. Meeeeen nope – det fungerer IKKE som jeg hadde håpet. For selv om alt det er ting jeg liker å gjøre, blir det bare så inn i Helvette kjedelig når det er det ENESTE jeg har å gjøre. Og når jeg på toppen av alt er singel igjen, er det dager jeg rett og slett må ta meg sammen for ikke å starte høylytte diskusjoner med meg selv 🙈 Måtte se to ganger på ei melding jeg sendte som svar til ei venninne for ei tid tilbake, på spørsmål om hvordan jeg hadde det: ..æ et, ser på Netflix, et, søv, et, ser på Netflix, et og søv enda meir.. fascinerende livsstil?????
Konklusjon: Æ vil grine!!!! For detta er IKKJE et liv – sånn som æ vil ha det!!!!!!!!!!!!

Men for ikke å henge meg opp i det faktum at jeg må velge bort den delen av meg selv – “tateren” – som jeg elsker mest av annet, til fordel for faktisk ha tak over hodet og mat på bordet – så velger jeg å ikke skrive mer om det i dette innlegget – og heller vise dere noen av de bildene jeg har tatt siden sist. Har vært på én lengre tur (spleise-tur til Vesterålen) sammen med eine venninna mi, men ellers har jeg holdt meg her i nærområdet. På den måten har jeg i alle fall kommet meg litt ut..

 

 

12 kommentarer
    1. Herlige bilder! Godå lese litt fra deg igjen. Har tenkt på deg, men vært litt treg på å ta kontakt.
      Leit når ting man “trenger”, må sorteres bort. Vet så altfor godt hvordan det er. Klem 🙂❤

      1. Tusen takk for det 😊 Ja det er kjipt når alt må veies opp mot økonomi – men som du ser, “æ står han av”, i alle fall så langt 🙄😊 Ha ei riktig god helg ❤️ Klemmerz

    2. Så godt å høre fra deg igjen, vennen! Skjønner at du ikke har det greit i det hele tatt….. vanskelig og vondt! De lekreste bilder har du tatt da, men……! Tenker på deg – godeste klemmer som er varme! <3

      1. Takk for det, snuppa ❤️ Og ja, jeg skal innrømme at jeg sliter nok litt vel mye..i alle fall i perioder. Men har stor tro på at det blir bedre, bare jeg har tålmodighet og tar tida til hjelp 😊 Gode klemmer tilbake ❤️

      1. Tusen takk for det 😊 Og joda…hvor traurig det enn er akkurat nå, så er jeg optimistisk og har trua på bedre dager. Ønsker deg en riktig fin kveld videre, og ei super helg. Klemmerz ❤️

    3. Wow, for vakre bilder. Så fint å høre fra deg igjen, men jeg forstår at det ikke er lett. Koronatiden ødelegger for oss alle, men vi må bare gjennom det. Nå gleder jeg meg til vår og blomster. Litt variasjon i fargene der ute, blir supert. Ønsker deg en fin kveld, og nå skal jeg nyte bildene en gang til. Så fin den reinen er og det med bildekk var jo kunst!

      1. Tusen takk for det 😊 Ja dessverre det litt kjipt for tiden..og for min del er det mer økonomi enn korona som ødelegger. Meeen..har stor tru på at det kommer bedre tider..og gleder meg også masse til vår – og ikke minst sommer 😊 En riktig fin kveld videre til deg – og god helg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg