DAGEN I DAG..

Vel..dagen i dag har et heeeeilt annet utgangspunkt enn gårsdagen, da jeg våkna opp sånn ca 13 mil unna der jeg parkerte i går.. nemlig et sted mellom Lofastkrysset og Raftsundbrua…ergo er jeg ikke heeeeilt i Lofoten enda. Men vakkert er det jammen ta uansett..

Nå har jeg IKKE tenkt meg til Lofoten denne gangen, både fordi jeg har vært temmelig ofte nedover der de siste årene – men også fordi jeg (som jeg nevnte i går) skal bort til guttungen etter at han er ferdig på jobb. Så når jeg har spist ferdig frokost #1 og mest sannsynlig #2, og surra meg ferdig her, er det bare å kurse seg tilbake til Harstadbyen.

Var ikke stort som skjedde i går, i alle fall ikke som jeg huska på å forevige.. men legger ved et par bilder fra i går kveld..

Ellers er det ikke mindre enn 3 TikTok’er ute nå:

Litt om plassen jeg sto på i går, og hvordan det ser ut innvendig når jeg kjører finner du HER

Litt jårr for å følge “trenden” HER

Og dagens frokostutsikt – og babling HER

Juppziyeppz ❤️ ha en nydeligvakker onsdag alle sammen.

4 kommentarer
    1. For noen vakre høstbilder og det nordlyset da, som nesten tar pusten fra meg 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin onsdag, og kos deg med sønnen, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg