DAGEN FØR DAGEN

Bare et bittelite “dagen-før-dagen” innlegg fra meg..fordi jeg har hatt en fantastisk lille julaften til nå.

Først var det jobb på dagsenteret, der jeg har brukt å være av og til når de trenger folk. Der var det bare kos, sang og glede i julepynta lokale, sammen med trivelige brukere og en super kollega 😊

Og sett sånn..julelunsj ble det jaggu også 😉😊

Og da jeg var ferdig på jobb, fikk jeg først et trivelig besøk av kjæresten ❤️❤️❤️ (ok..er vel noen som ikke har fått med seg det, men jeg har da fått meg ny kjæreste..for noen uker siden.. Vi har kjent hverandre i 4 år, så jeg veit jo i utgangspunktet at han er en flott fyr 😊)

I alle fall – når guttungen var ferdig på jobb, kom han til den årlige juletradisjonen vår. Nissegrøt og påfølgende pepperkakebaking.

..og tradisjonen tro, ble det laget noen peppernøtter i tillegg..når vi ble lei av å kjevle ut deigen 😉😁

Så yeppz, min dag har vært super 😊❤️

 

6 kommentarer
    1. Høres kjempekoselig ut 🙂 Og når “guttunger” kommer hjem, så blir det bra 🙂 Så kos med kjæreste, spesielt med en man har kjent lenge. Da er det enda koseligere 🙂

    2. Så koselig en dag du har hatt! Guttungen og tradisjon, og så har du fått deg en mann også! Såååå koselig, er så glad på dine vegne! God klem 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg