DÆVEN HAN DRYLE, ALTSÅ….!!!!

..sorry for utbruddet, men DETTA var absolutt ikke noe koselig å våkne opp til i dag..

Våren rakk liksom aldri å komme skikkelig innom her, før det begynte å snø igjen – og vi her nord VEIT jo at vi kan risikere å ha mengder med snø i faktisk flere måneder til.. men likevel – detta her blir jeg bare rett og slett frustrert over..

Og så sitter jeg da her med mårrakaffen min og gremmes over kong Vinter – da plutselig DETTE skjer..

Mhmm…naboblokka får brøyta.. men ikke vi.
Grunnen er vel at de på andre sia er et borettslag eller no´sånt, så jeg vil tru at alle “må” betale for brøyting der. Her leier vi jo bare – men sjøl om vi betaler for parkeringsplassen, er ikke brøyting inkludert – noe jeg personlig syns er jævlig teit, for 500 kroner i måneden er mye for meg..særlig når jeg i perioder må grynne til knes (bokstavelig talt) for å komme til bilen min..

Akk ja – litt surk på mårran fra mæ – men håpe dåkker overleve det 🙈

 

6 kommentarer
    1. Å søren! Glad jeg slipper det der nå. Snødde litt i uka her også. 10 minutter kanskje, og borte igjen med en gang, HELDIGVIS 😮 Håper dagen tar seg opp. Eller du får ta turen sørover 🙂

      1. Ja dette er bare helt for j…. altså..😞 Og hadde det ikke vært for at jeg har en avtalt tur sørover med go´venninna mi i slutten av denne måneden, så hadde jeg garantert flydd til varmere strøk nå, ja.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg