DA VAR MAN I GANG

Bare ei lita oppdatering nå, for yeppz..da er man faktisk i gang med første del av den planen jeg har lagt for tida som kommer. Jeg vil holde dere på pinebenken enda ei stund før jeg avslører alt, men kan si så mye at første del innebar at jeg og brorsan tok oss en shoppingrunde på Biltema og nå sitter jeg atter en gang i Kvæfjord kommune.

Og i mårra er det da meininga at vi skal ta fatt på neste del av prosjektet – så fremst tingene går som planlagt. Og DA lover jeg å fortelle alt. I morgon, i morgon men ikkje i dag 😉

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg