DA VAR JEG (dessverre) FERDIG

God mårra godtfolk.. etter å ha tilbrakt nesten 3/4 døgn i senga våkna jeg i dag opp i et strålende humør. SÅ godt å kjenne at det presset jeg har hatt i hauet så lenge er borte nå.

Hva dagen bringer veit man aldri, men nå på mårran vil jeg bare rett og slett vise dere at jeg er ferdig med å strikke opp det garnet jeg vant hos Strikkekjerring for ei tid tilbake. Jeg har strikka så sakte som bare fy for å ha noe å kose meg med lengst mulig, men nå er jeg i alle fall ferdig med prosjektet som ble et skjerf. Fint, ikke sant?

Jeg måtte bare koste på meg et ‘dessverre’ i overskrifta, for jeg syns det har vært så godt å ha noe å henge fingrene i igjen. Jeg har jo liksom bestandig gjort NOE.. Sy og lappe klær, brodere, hekle..og strikke. For det er nok der håndarbeidshjertet mitt ligger, hehe. Strikka min første voksen-genser da jeg var 10, og etter det har det blitt talløse prosjekter både til meg og mine og på bestilling. Alt fra votter, lester og anna småstrikk til større prosjekter som kofter og barnebunader. Nå er det mange år siden jeg slutta å strikke på bestilling, men gjett om jeg savner å strikke og kjenner nå på hvor sykt lyst jeg har til å bare rase ut og kjøpe meg garn til en ny genser til våren. Sukk!!

Ha en flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

14 kommentarer
    1. Så vakker dame og vakkert skjerf! Det er det mye jobb med det mønsteret. Snart finner du nok på noe annet. Jeg hadde en lang tid med dårlig råd, da fikk jeg gamle gensere av andre. Noen hadde hull på albuene for eksempel, og de skulle kaste dem!!!! Jeg rekket de opp og strikket det jeg ville. 🙂

      1. Tusen takk for det, snille du 🥰
        Joda, håper jo på at jeg skal få litt mer håndarbeid mellom fingrene snart. Ideen med opprekkgarn er bra, jeg gjorde også en del sånn før ☺️

    2. For et lekkert skjerf du har strikket, og fargen kler deg så godt. Jeg har ikke turt å prøve meg på noe lignende mønster, for jeg syntes det ser så innviklet ut. Ha en fortsatt fin dag, klem 🤗

    3. Å, sååå fint det ble!!🤩🧶🤩👌🏻
      Lekkert mønster.😍
      Kanskje du kan prøve en liten annonse på FB eller Finn og høre om noen i nærheten har litt garn eller restegarn å avse?
      Og du kunne muligens fått solgt litt av det også?🤔👌🏻🧶 Det gir litt ekstra penger det.🤗
      La dem holde garn og så tar du for arbeidet, så slipper du å legge ut for dem.🧶

    4. Nydelig bilde av både deg og skjerfet! Så fint både mønster og garnfarge. Du kledde det veldig godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg