DA VAR GJORT – HVA NÅ?

God mandag (igjen). Jada, da er lånepapirene fra NAV undertegna og med det er hele oppgaven med å komme nordover fullført. Så hva nå? Jeg hadde veldig mange tanker i hodet mitt på tur oppover, og hadde egentlig sett for meg at jeg ble stranda på øya og måtte pendle mellom der og byen i måneder fremover. Men seriøst så TRENGER jeg ikke å velge å bruke den tannlegen som ga meg overslaget.. jeg KAN finne en tannlege et annet sted i landet som kan matche den prisen..

Så er det nå sånn at livet skjer. Og jeg har sagt det før, jeg stoler 100% på at universet sender meg dit jeg er ment å være. Nå er det dukket opp noe som jeg ser på som århundrets sjanse for meg. Ting er enda akkurat i startfasen, og jeg trenger litt tid på å få detaljene på plass – men detta blir ei seriøs omveltning og selvfølgelig skal dere få være med på reisa videre i livet mitt når den starter for fullt.

Ellers kan jeg fortelle at natta har vært god. Har fått meg en ny bestevenn som også bor i bilen sin akkurat nå, og i natt fikk jeg sove inne i bilen hans, med både varme og god takhøyde. Og i dag ble det koselig frokost på toppen av det hele.

Ellers brukte jeg mårran til å rusle rundt i fjæra og bare kose meg med kaffen, med en nydelig utsikt.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

17 kommentarer

Siste innlegg