DA VAR DET STOPP

Yeppz, da er det stopp…

På hva?? Å være på nettet.

Fikk for ei lita stund sida beskjed om at jeg nå har brukt 90% av mobildataen min, og det er enda flere dager igjen til ny periode starter. Har vært så heldig den perioden fra jeg flytta i camper’n og til nå, at jeg hadde ekstra datatid oppspart fra tidligere måneder. Men nå er det definitivt slutt, og jeg har ikke mulighet til å kjøpe datapakker eller øke abonnementet mitt. Alt av innlegg jeg har lagt ut siden jeg flytta inn, har jeg skrevet inne på notatblokka på telefonen for å spare på nettet, og så kopiert og limt det inn i bloggen når det var ferdig…men dessverre går det en del data når jeg laster opp bilder, leser og kommenterer.
Foruten et par spill, er det primært bloggen jeg bruker nettet til. Og googlemaps.. Så det skal bli himla rart når jeg ikke kan sette meg ned og gjøre det sånn som jeg pleier.

Skal selvfølgelig fortsette å dele innlegg, og prøve å få med meg i alle fall ett innlegg fra hver av dere pr dag..men ellers håper jeg dere forstår at jeg ikke kommer til å være så veldig synlig utover det. Jeg kommer også til å ha mobildataen avslått i lange perioder om gangen, så folk som kjenner meg og vanligvis ville sendt en msn – send vanlig sms i stedet om du vil meg noe.. (for kjenner du meg, veit du også at jeg er IKKE glad i å snakke i telefonen)

Da ønsker jeg dere en flottersfin ettermiddag og kveld…og sånn ser det ut her jeg er nå..

Hvor og hvorfor skal jeg fortelle om i neste innlegg..
Tuddeluuu & TTFN 😊

4 kommentarer
      1. Ja i en ideell verden er det jo det…meeen, nå er min verden så langt fra ideell akkurat nå, så fri data-abonnement må vike plassen for nødvendige ting til camper’n i alle fall i en måned eller to 😊🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg