DA ER DET GJORT

Yeppz, da er det endelig gjort og jeg har fått knødd meg til å tømme camper’n for ting og tang. Det tok si tid for det slutta jo aldri å snø eller blåse ute. Men til slutt måtte jeg bare manne(kvinne) meg opp og starte den kjedelige jobben. Jeg grua meg faktisk sykt til å ta fatt på prosjektet, for fy flate noe så dritt kjedelig. Jeg syns nemlig ikke at jeg har gjort noe annet de siste 9 månedene enn å pakke ned ting og bære de vekk mens man har fiksa og reparert – for så å bære det tilbake og stable alt på plass når jobben var gjort. Gang, på gang på gang.. Men nå er det definitivt siste gang..så wohoo!!

Det ble en solid haug på gang-gulvet hos go’venninna, men mesteparten av det forsvinner jo i mårra da vi drar til øya.

Ei skikkelig sortering av alt kommer etter hvert når camper’n er fjerna, hardtop’en er kommet på og senga er på plass. Da førsta veit jeg nøyaktig hva jeg trenger og ikke trenger på veien videre.

Ellers har dagen vært veldig bra med tanke på natta som var. Det lønner seg å bestemme seg for å være optimist 😉

Ha en riktig fin ettermiddagskveld videre alle sammen ❤️

 

8 kommentarer

Siste innlegg