COUNT YOUR BLESSINGS

Yeppz… “count your blessings”, eller for å si det på en annen måte “VÆR GLAD FOR DET DU HAR” er ei ekstremt viktig setning i alle fall i mitt liv. Og jeg prøver virkelig å leve etter det, sjøl om det mange ganger er sykt vanskelig å være ydmyk nok. Særlig når det er ekstremt mye å skulle forholde seg til på én gang.

Nå begynner heldigvis camper’n å bli såpass ferdig (og tett) at jeg flytter på veien igjen i løpet av det neste døgnet eller så. Men det har kosta meg hver ei sabla krone av sparekontoen min, samt absolutt alt av bursdagspenger, med unntak av litt ekstra kos jeg kosta på meg for noen av de pengene jeg fikk på forskudd. Men – til gjengjeld er da taket tett, og har jeg nå også både et lite bord jeg kan sitte ved for å spise frokost – både ute og inne..

OG (unødvendig, men SÅ kjekt) en liten krane med håndpumpe, så jeg slipper å løfte 10L kanna opp og ned av benken.

Gjett om jeg er takknemlig for at jeg har fått det så bra hjemme ❤️

Så nå er det snaaart ut på veien igjen, og jeg gleder meg værre enn en unge på julaften. For – wohooo – guttungen skal ta seg en tur sammen med mora si. Planen er å kjøre til Nordkapp, for der har ikke han vært siden han gikk i barneskolen. Sa æ at æ glede mæ? 😁

Et lite minus er at den svartens tanna mi er begynt på runde nummer 3 med å lage krøll og værk, og jeg syns det er litt kjipt å tenke på at jeg skal slite med tannverk når jeg endelig får noen dager sammen med kar’n. Men…et stort MEN!!! som jeg nå prøver å forholde meg til: Jeg FÅR tross alt være sammen med hjertegullet mitt, OG butikker og apotek har flust opp av ibux jeg kan knaske i meg sammen med paraceten min.

Yeppz.. count your blessings! ❤️

6 kommentarer
    1. Og mens jeg las innlegget – så tenkte jeg på vann innendørs hos deg – hvordan blir det med det – også kom jeg til det med kran! Så herlig 😀 Nå er det ikke mye som mangler – og så er det tett også 🙂 Jeg må si jeg er bekymret for hvordan det skal gå på kalde dager og slikt… men tenker du har en plan <3 Stå deg vel 🙂 klem

    2. Det blir sikkert stor stas å dra på tur til Nordkapp med sønnen. Vi har vært der en gang, og da mistet jeg madammen av syne på 10 meters avstand. Da gjaldt det å bruke fantasien når vi stirret ut i tåkehavet. 🤗

    3. Så stilig mrd vask og bord også! Gleder meg til å se innvendig på nytt altså! Godctur nordover med gullgutten- og så håper jeg den tanna tar til vettet og roer seg ned! Godeste klemmer😘😘

    4. Kos deg masse på tur med sønnen, og for en fin tur det blir til Nordkapp. Jeg har også vært der, men som 5 åring og aldri senere. Kjekt å slippe å løfte den tunge kannen, for 10 liter er veeeldig tungt. Håper du får en nydelig torsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg